نامه رییس سازمان بسیج مستضعفین به محضر مقام معظم رهبری

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::در پی پیروزی غرورآفرین مقاومت غزه علیه رژیم کودک کش اسرائیل، رییس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به مقام معظم رهبری نامه‌ای نوشت.
 
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  دفاع پرس، در پی پیروزی غرورآفرین مقاومت غزه علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل، سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» رییس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به مقام معظم رهبری نامه‌ای نوشت که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم نیروهای مقاومت اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز دامت برکاته

سلام علیکم

با سپاس به پیشگاه قادر متعال که نصرت و عزت خود را مخصوص مؤمنان قرار داده و اراده کرده است مستضعفین را وارثان زمین گرداند، افتخار دارم از سوی بسیجیان ایران اسلامی که برای صدور فرمان عملیات نهایی برای آزادی بیت‌المقدس لحظه‌شماری می‌کنند پیروزی بزرگ امت اسلامی در جهاد با استکبار را به آن فرمانده بزرگوار و بااقتدار تبریک عرض نمایم.

این پیروزی عظیم که با جهاد و مقاومت کم‌نظیر مردم قهرمان غزه و پشتیبانی یکپارچه مؤمنین و آزادی خواهان سراسر عالم حاصل شد، کمر آمریکا را شکست و بیش از هرزمانی ماهیت خشن و ضد انسانی لیبرال‌دموکراسی غرب را آشکار ساخت، خون کودکان معصوم غزه در حقیقت مهر ابطال حاکمیت ظالمانه آمریکا برجهان بود.

اینک بسیجیان جان‌برکف صف‌بهصف آماده و گوش‌به‌فرمان ولی خود مصمم‌اند مقاومت عزتمندانه را تا پیروزی نهایی ادامه دهند. از خدای متعال می‌خواهم ما را در دوام این پیروزی عظیم که تحقق وعده الهی در نصرت مظلومان به پا خواسته بود توفیق عنایت فرماید؛ چرا که خدای بزرگ برای چندمین بار به نسل حاضر نشان داد که چگونه نیروهای اندک با امکانات قلیل را تحت سخت‌ترین شرایط محاصره و فشار بر دشمنان فراوان و تا بُن دندان مسلح پیروز می‌کند و این پیروزی عزتمندانه، اتمام حجت بر امت اسلام بود و پرونده سازش را برای همیشه تاریخ بست.

 دیگر حتی ناباوران امت هم، که فلسفه صلابت مواضع امام راحل و حضرت‌عالی را در مقابل استکبار درک نمی‌کردند توجیهی برای مواضع سازشکارانه خود ندارند.

ان‌شاءالله خداوند سبحان سایه عامل اصلی فتح درخشان و غرورآفرین را که همانا نعمت بی‌بدیل ولایت‌فقیه است بر سر ما مستدام داشته و آرزوی یاران شهیدمان را که اقامه نماز در مسجدالاقصی به امامت آن رهبر عزیز و فرزانه می‌باشد، محقق گرداند.

سرباز کوچک ولایت

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا